30 Ocak 2014 Perşembe

KUMAŞ SEPET(ister ekmeklik ister peçetelik ister... ister) boşlukları siz doldurun;))))))

 merhabalar!!!

bugünde bi dikiş ürünüyle karşınızdayım.uzuuuuuun zaman önce diktiğim fakat bir türlü süsleyim son halini veremediğim sepeti nihayet bitirip yayınlıyorum.Peçetelik olarak planlamıştım ama ölçüyü biraz büyük tutmuştumki fazlaca büyük oldu.Ekmek sepeti olarak kullancam inşallah.Ama her şekilde kullanılabilir.

bakın bakalım nasıl olmuş....



ilk hali böyleydi.gözüme çok sade gelince kurdeleleri ekledim..

Daha önce diktiğim perdem,masa örtüm ve runner ımla takım oldu.Onları duck keten kumaştan kırmızı mutfak takımı başlığı altında yayınlamıştım.Bakmak isterseniz..http://hobiligunlerim.blogspot.com.tr/2014/01/duck-keten-kumastan-kirmizi-mutfak.html

3 yorum:

  1. elinize sağlık orjinal olmuş gerçekten mağazalarda satılanlardan hiçbir farkı yok

    YanıtlaSil
  2. hoşgeldiniz bloğuma;)
    teşekkür ederim ;)

    YanıtlaSil
  3. Sayfanızı inceledim .harika şeyler yapmışsınız ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil