7 Ocak 2014 Salı

DEKUPAJ AHŞAP TEPSİ

MERHABA..

 Bu benim ilk ahşap tepsi denemem. Tepsim yerini buldu bile.Eltimin mutfağı;)
Kendimce bir şeyler yapmaya çalıştım.Bu işte tecrübeli arkadaşlar neler söyleyecek acaba;)
YAPILIŞI:

Tepsimin ilk hali
Tepsimin ilk hali böyleydi.Daha sonra  sahibinin isteği üzerine ;) pudra pembesiyle dğiştirdimÖyle daha güzel oldu sankimm...
Tepsimin altındaki desen biraz uğraştırdı ama..
Aman canım bende yürümeden koşmayı denedim:(  Biraz hataları var tabi:(

Ne demişlerrrrrr:İLK ELİN GÜNAHI OLMAZ!!!!!!!!!

İşte buda son hali...

Lafı ne kadar uzattım bi yapılışına geçemedim.Hemen yazıyorum.

Öncelike tepsiyi zımparalayıp temizledim.Beyaz akrilik boyayla 3 kat boyadım.Daha sonra hazır dekupaj kağıtlarını uyguladım.Puantiler yaptım.Renk değişikiğine gidince toz pembeyle boyadım.Tekrar puantiyeler yaptım.En sonda 3 kat vernikledim

ELTİCİM GÜLE GÜLE KULLAN...

Daha güzelini de yapacağım sana;)

A bu arada ayrıntı isteyen arkadaşlara yazarım.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder